سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند انسجام ترافیکی در جنوب شهر مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: رضایتمندی مردم در حوزه سیاسی جامعه تأثیر پررنگی دارد

  • کد خبر: ۱۷۶۷۹۶
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
شهردار مشهد مقدس: رضایتمندی مردم در حوزه سیاسی جامعه تأثیر پررنگی دارد
شهردار مشهد گفت: کار ما اجرایی و خدماتی است و کار سیاسی انجام نمی‌دهیم ولی تاثیر آن در حوزه سیاسی پر رنگ است. رضایتمندی مردم در حوزه سیاسی جامعه تأثیر پررنگ دارد و باعث می‌شود که آنها در صحن و پشت انقلاب باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ١٠، اظهار کرد: مدیریت شهری خط مقدم خدمت به مردم است، مخصوصا در مشهد خط مقدم ارائه خدمت با عنوان خادمین زائران و مجاوران آقا علی بن موسی الرضا(ع) در جایگاه، مسئولیت‌های و حوزه‌های مختلف انجام می‌شود. ارائه خدمت با انسجام، همدلی و همراهی پیش می‌رود.

وی افزود: منطقه ١٠ از سمت جاده قوچان و چناران ورودی زائران است بنابراین باید حس خوبی را در بدو ورود برای زائران ایجاد کرد و تغییر روحیه باید از بدو ورود تا رسیدن به بارگاه حرم امام رضا (ع) در زائران ایجاد شود که البته کار سنگینی است.  

شهردار مشهد ادامه داد: کار کردن در حوزه مدیریت شهری سنگین است و باید مدیریت بحران داشت، زیرا تنوع خدمت در حوزه مدیریت شهری بالا، کار سخت و طاقت فرسااست و اگر درست مدیریت نشود و اتفاقی در حوزه‌ای بیفتد ممکن است تمام زحمات حوزه‌های دیگر از بین برود. ولی به دلیل مجاورت به بارگاه رضوی خدمت به زائران و مجاوران لذت بخش است. لبخند، نگرانی و گله‌مندی مردم به مدیران شهری جهت خدمت بیشتر انگیزه می‌دهد.

قلندر شریف گفت: منطقه ١٠ از برخی لحاظ جز مناطق جدید است، اما برخی محدوده‌های آن در بافت فرسوده قرار دارد. در این منطقه کار زیاد است و تاکنون کار‌های خوب انجام شده است، البته باید گفت که کار برای انجام دادن همچنان زیاد است. تعاملات بین بخشی در حوزه مدیریت شهری یک شرط است و نباید جزیزه‌ای ای عمل کرد بلکه باید تعاملی عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه تعامل با همراهی و همدلی همراه است، گفت: با تعامل و همراهی می‌توان مدیریت شهری واحد ایجاد کرد. از زمانی که خدمت خود را آغاز کردم به تعامل نگاه ویژه‌ای داشتیم. کار ما اجرایی و خدماتی است و کار سیاسی انجام نمی‌دهیم، ولی تاثیر آن در حوزه سیاسی پر رنگ است. تاثیر رضایتمندی مردم در حوزه سیاسی جامعه پررنگ است. رضایتمندی مردم باعث می‌شود که آن‌ها در صحن و پشت انقلاب باشند. پشتوانه اصلی انقلاب مردم هستند و ما اجراکننده هستیم، لذا باید با مردم با احترام رفتار کرد.

وی با بیان اینکه ما در مقابل مردم نیستیم بلکه همراه مردم هستیم، اضافه کرد: خوشبختانه در شهرداری نیرو‌های خدوم، متخصص، پاک دست، سالم و با انگیزه داریم و شاخص مهم نیروی انسانی شهرداری است.

در ادامه این مراسم سعید اکبریان شهردار سابق منطقه ۱۰، گفت: در ۲۲ ماه پیش با نگرانی و اکراه مسئولیت خدمت در منطقه ١٠ را پذیرفتم و امروز با اشتیاق تحویل می‌دهم. با اکراه پذیرفتم، چون تصور می‌کردم منطقه‌ای آباد و بدون مساله را تحویل گرفته‌ام و با روحیه توسعه گری من سازگار نیست و تصور اینکه بتوان برای زائران در غربی‌ترین و برای مجاوران در جدیدترین نقطه شهری، گفتمان توسعه ایجادکرد، خارج از انتظار من بود.  

وی ادامه داد: غافل از آنکه تحول، هرچند با جرقه‌ای آغاز می‌شود، ولی با مردم و کارکنان، رشد و استمرار پیدا می‌کند. تبدیل منطقه‌ای مبتلا به سیاست زدگی و فساد در برخی سطوح با رتبه‌های آخر درآمدی به منطقه‌ای پویا و سالم با کسب رتبه اول درآمدی از مرداد سال گذشته تاکنون و نیز افزایش ۵برابری پروژه‌های عمرانی و کسب رتبه اول فرهنگی فقط با اعتماد واقعی به همکاران متخصص و دغدغه‌مند و نیز ارتباط محبت آمیز و محترمانه با مردم، حاصل می‌شود.

اکبریان گفت: شهرداری را محراب عبادت دانستیم و منطقه را خانه دوم. ما مامور به نقش‌ها هستیم نه اسیر پست ها. با تغییرات مدیریتی که حق و لازم است، نقش مشاوره و مطالبه به عنوان یک سرباز انقلاب از هیچیک از ما ساقط نمی‌شود. ما ادعا نداریم در انجام وظایف مان پیش مردم سربلندیم، اما تلاش کردیم پروژه‌های الگو ایجاد کنیم. مجالِ تفصیل نیست و با بازدید و حضور، بهتر می‌توان واقعیت‌ها را دید.  

در ادامه ابراهیم علیزاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به این موضوع که ا انسجام و همدلی بین همکاران ارزشمند است، گفت: به مهندس اکبریان خدا قوت می‌گویم. تلاش‌ها، خدمات خوب و ارزشمندی در این منطقه ارائه دادند و حتما شهردار مشهد از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهند کرد. همچنین آقای برجسته نژاد نیز همانند مابقی شهرداران خوب عمل کرده است و باید بدانند ظرفیت کار در منطقه ١٠ بالاتر است.  

در بخش دیگری از این مراسم برجسته نژاد شهردار منطقه ١٠، ضمن تشکر و قدردانی از تمام زحمات از شهردار سابق، گفت: از ظرفیت‌های مختلفی که در منطقه ١٠ وجود دارد که برای پویایی منطقه استفاده خواهم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->